Never say never.

24. november 2012 at 13:34 | Taras |  Diary
Snídaně+Svačina: vynechána, vstávala jsme až 11:45
Oběd: polévka s těstovinami a červenou řepou, brambory a dušená mrkev
Svačina:
Večeře:

 

No stres and tiredness!

18. november 2012 at 17:45 | Taras

Dodržovat pitný režim - dostatek tekutin je pro naše tělo klíčový. Pokud nemáte denně alespoň 2,5 litru vody, malatnost a únava brzy nastoupí. Při chronické únavě je doporučená dávka minimálně 3 litry čisté vody. Hlavně žádné sladké limonády!

Pravidelně cvičit - cvičení nás dokáže "nakopnout", rozproudí krev, okysličí tělo. I když jste unavení, překonejte se a sportujte, stačí rekreačně. 45 minut denně a uvidíte změnu.

Vitamíny - i doplňky stravy nám mohou pomoci v boji s únavou. Pokud nemáte dostatek některých vitamínů, je na místě je doplnit v podobě multivitaminových tablet.

Ovoce a zelenina - zní to jako rada od maminky? Ovoce a zelenina obsahuje nejen mnoho vitamínů, ale také např. draslík, jeho nedostatek způsobuje únavu. Váš jídelníček by tedy měl být bohatý na ovoce a zeleninu, změna je zde nutná.

Dostatek spánku - dospělí potřebují 7-8 hodin spánku denně. Pokud ponocujete nebo spíte nepravidelně, je jasné, že problém s únavou nastane. Nemyslete si však, že více spánku vám to jednou za čas vynahradí, budete akorát malátní. Pravidelně chodit spát na 8 hodin je lék nejen na únavu. Nebojte se spát víc, klidně i 10hodin.

Naučte se zvládat stres - stres je všude a ničí nás. Únava je jedním z jeho důsledků, proto je třeba učit se ho zvládat. Pro mě funguje dobře sport, cvičení, komedie a nebo klidná hudba (nemusí být vážná, romantické ploužáky jsou skvělé). Obden, jednou denně či o víkendu, si najděte čas pro sebe a relaxujte.
Omezit počítač a televizi. Co si budeme nalhávat, i já tumblruju a bloguju. Ale odteď max 1 hodina tv i pc. Školu nepočítejme.

about

17. november 2012 at 16:47 | Taras

1. Do you sleep in your bra?
No, I sleep naked.

Next articles